۲۷ فروردین ۱۳۹۲، ۱۴:۰۰

ایران نژاد با مهر مطرح کرد:

حضور گسترده کاندیداهای انتخاباتی شورای شهر کرج در دومین روز ثبت نام

حضور گسترده کاندیداهای انتخاباتی شورای شهر کرج در دومین روز ثبت نام

کرج – خبرگزاری مهر: فرماندار کرج از حضور گسترده متقاضیان برای ثبت نام در انتخابات شورای اسلامی شهر کرج در دومین روز ثبت نام خبر داد.

مهدی ایران نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص آمار ثبت نام و میزان استقبال برای شرکت در صحنه انتخابات شورای شهر کرج در دو روز گذشته از آغاز ثبت نام اظهار داشت: دومین روز از ثبت نام کاندیداهای انتخابات شورای اسلامی شهر کرج در حالی اغاز شد که تا پایان ساعت ثبت نام در روز اول (دوشنبه) درشهرستان کرج، 52 نفر متقاضی نامزدی شورای شهر و روستا شدند.

وی استقبال داوطلبان در اولین روز از شروع ثبت نام چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا را بی نظیر عنوان کرد و افزود: در شهر کرج 24 نفر که شامل 21 مرد و سه زن،  در کمال شهر سه مرد، ماهدشت دو مرد، محمدشهر شش مرد، گرمدره چهار نفر شامل (یک مرد و سه زن)، که در کل 39 نفر ثبت نام نهایی شهر کرج و در بخش روستاهای آسارا 11 نفر و روستاهای بخش مرکزی دو نفردر روز اول ثبت نام کردند.

ایران نژاد تاکید کرد: این استقبال در روز دوم به مراتب چشمگیرتر شده و از ساعات آغازین روز چهره های بیشتری برای حضور در این صحنه خدمتگزاری اعلام آمادگی کرده اند.

وی گفت: شهرستان کرج از دوبخش آسارا و مرکزی و شهرهای کرج، ماهدشت، مشکین دشت، گرمدره و کمالشهر تشکیل شده است.

فرماندار کرج افزود: در این دوره از انتخابات شورای شهر و روستا شهرستان کرج خود را برای انتخاب 71 نفر عضو اصلی و 30 نفر عضو علی البدل آماده می کند.

ایران نژاد تصریح کرد: داوطلبان حضوردر انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا تا پایان اول اردیبهشت ماه فرصت دارند نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

وی از آمادگی همه دفاتر پیشخوان دولت برای ثبت نام متقاضیان در سطح شهرستان کرج خبر داد.

کد خبر 2033714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha